chundelatá štěstíčka

pláčeme, moc pláčeme :-(

18.06.2009 21:23

12.6.2009 odešel za Duhový most můj poslední plyšáček z první generace potkanů :cry: Usnul v krásném věku 2 roky a dva měsíce, sice s pomocí, ale bez ní by usnul velmi brzy sám, takhle jsem ráda, že jsem ho ušetřila trápení. Vůbc jsem to nečekala, po stresu z kousnutí a následném, ošetřování už byl v klidu a čekala jsem, že se myšáček zlepší. Zlepšil se, ale bohužel jen na chvilku, přes den ještě spinkal s Buckem v domečku, večer už ho tam asi nechtěl, nebo mi chtěl ukázat, že už ho mám pustit z tohoto světa...
Maxíku, nikdy jsi mi neodpustil, že jsem tě nenechala odejít za Standíkem, dnes už na tebe i s Jackiem čeká. Vím, že i na mě tam počkáte, až se k vám jednou připojím. Nikdy na tebe nezapomenu, nejplyšovější z mých plyšáků, Lední medvídku..... :loveit: :loveit: :loveit:


 

 

 

Potkysove© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode